Cumartesi, Eylül 3

Özgürlüğümün " başkent " ine hoşgeldim.

Bu aralar herşey yolunda mı değil mi bilemiyorum. Daha doğrusu yolunda gibi gözüküyor ama alttan alttan bozuluyor gibi. Büyüdüğümü hissedebiliyorum hemde bu öyle bi hissetmekki tabiri caiz ise iliklerime kadar işliyor bu büyüme. Eskiden üzüldüğüm bir çok şeyi artık geride bırakabiliyorum ve en önemlisi artık umursamıyorum, umursayamıyorum. Etrafınızda bir çok olay olduktan sonra böyle davranmanız gayet normalmiş gibi gelsede insan belli bir süre sonra korkmaya başlıyor. Ya bir daha umursayamazsam ?

Yeni şehir yeni arkadaşlar her 5 yılda bir başıma gelen bir şey olsada ilk defa bu kadar huzurluyum. En azından etrafınızdaki insanlar sizi anlayabiliyor ve onlarla aynı dili konuşabiliyorsunuz. Hayallerimin başkenti ankara :)

Bu şehir çok farklı çok özel.
memleketim diye demiyorum ama herşey olağanüstü. Herşey hazır yapmak istediğiniz tüm şeyler var burada.

Bu arada memleketim demişken hayatımda neredeyse ilk defa kullanıyorum bu kelimeyi. Sürekli şehir değiştirdiğimiz için bana ne zaman nerelisin diye sorsalar hep Ankara derdim şimdi Ankaraya gelince bana nerelisin diye sorduklarında " buralıyım " demek oldukça acayip geliyor.

değişiyorum, yenileniyorum ve bu bazen tökezlememe neden olsada çok iyi hissettiriyor.

Yeni başlangıç yapmayı hep sevmişimdir.

4 yorum:

  1. merak etme her şey bir şekilde yoluna girecektir.. bir zamanlar bende de umursamazlık problemi vardı..

    hatta acaba aile üyelerimden biri ölse ne tepki veririm.. yine böyle donuk donuk bakar mıyım? diyordum kendi kendime..

    fakat bir süre sonra hissetmeye başlıyorsun meleğim emin ol :)

    işte şimdi tamamlandın sen.. bir bütün oldun.. Ankara sana ilaç gibi gelecek.. o şehir senin şehrin.. senin memleketin..

    umarım blogundan yazıların hiç eksik olmaz :)

    YanıtlaSil
  2. ilham kaynağımın blogları eksik olmadığı sürece hep burda olacağımdan emin olabilirsin canım benim :)

    ayrıca bence burası bizim şehrimiz ;

    " ankara ankara güzel ankara seni görmek ister her bahtı kara.. " :D

    YanıtlaSil
  3. bizim şehrimiz evet..

    umarım bir seneye kalmaz yanında olacağım meleğim :)

    YanıtlaSil
  4. en az senin kadar bunu bende çok istiyorum canım :)

    YanıtlaSil