Pazartesi, Eylül 5

Hayatımı part halinde yaşıyorum ama o partları dostumla beraber izliyorum :)

Yazıma öncelikle hayatımın inişli çıkışlı olduğundan bahsederek başlayayım.


Hayatımız bölümlere ayrılmış gibi düşünüyorum. Bence önemli olan bu bölümleri nasıl geçtiğimiz değil aradaki süreçleri nasıl atlatabildiğimizdir. Zaten insanı aradaki süreçler yorar, yıpratır. O süreçlerden birindeyim herkes gibi bazen kötü hissediyorum takılıyorum ama düşmüyorum. Belki de düşmem gerekiyordur hiç bir fikrim yok açıkçası. Zaman kavramıyla aramı iyi tutmaya çalışıyorum sadece.


Bu yazımın en güzel kısmına gelmeliyim artık.
Öncelikle blog yazmamda beni en çok destekleyen arkadaşım betüüül.
Burçlara inanan biri olarak söylüyorum bunu betülümle burçtaşız :) Yazdıkları şeyleri okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum herkes eminim o yazılarda kendinden birşey bulacaktır.
Biz tanışalı öyle yılllar falan olmadı ama bence bir insanla nasıl başlarsanız öyle devam eder. Hemen ilk dakikadan kendini sevdiriverdi :) çok sevecen olmasının yanında sizi anlaması sizinle aynı dili konuşması çok önemli tabi ahh birde o geniş ufku var onun sıradışı şeylere merak duymaya bayılır :) yeni saçlarıda pek bi güzel olmuş.


Uzun lafın kısası çokça seviliyorsun betüüül. Desteklerin için çok çok teşekkür ederim.


İyi ki hayatımdasın, iyi ki böyle sırtımı yaslayabilceğim bir dostum daha var.

2 yorum:

  1. canım ya..

    evet belki hiç görmemiş olabiliriz birbirimizi fakat bu hiçbir mesafe, hiçbir zaman biriminin dostluğa engel olamayacağının da bir kanıtı değil mi :)

    çok seviyorum seni ve çok özel bir yazı bu benim için :)

    çok teşekkür ediyorum sana..

    iyi ki açmışsın bu blogu :)

    YanıtlaSil
  2. hiç görmemiş mii ?? :O 1 kere gördük lütfen o da 5 yıl önceydi ama biz daha yeni arkadaş olduk seninle arkdaş olmadığımız için çok zaman kaybetmişim bak şimdi düşününce :))

    İyi dostlar herşeyin en güzelini hak eder canım benim :)

    YanıtlaSil