Çarşamba, Şubat 13

Öyleyse tekrar hoşgeldim

tekrar merhaba ! balık hafızalı biri olduğum için blog şifremi unuttum ve azimle tekrar yeni şifre alıp şuan bu satırları yazıyorum.

Şifreyi alır almaz bir heyecanla yazdıklarımı okudum ve kesinlikle şunu söyleyebilirim ki geçen sene daha olgunmuşum. Tam bir yılda hayatımda değişmesi gereken çoğu şey değişti. Üniversiteyi kazandım çoğu arkadaşımla aynı şehirdeyim, mutluyum, huzurluyum evet ama şunu anladım ki şuan ki bulunduğum durum o kadar saçma ve öylesine can sıkıcı ki. geçen sene hiçbir şey hissetmediğimi söylemişim ve yanılmışım. asıl şuan tam anlamıyla ne birşey hissedebiliyorum ne de hissedemiyorum bu tıpkı ne gidebiliyorum ne de kalabiliyorum durumuyla eşdeğer. aslında daha çekingen oldum ve biraz daha soğuk evet garip gelebilir ama bunun nedenini bilmiyorum, bilemiyorum. sürekli birşeyleri çözmeye çalıştıkça batırdığımda doğrudur. tabi birde şuan arka fonda çalan radiohead- all i need durumu var. kendimi tamamen şarkı yazmaya ve gitar çalmaya adamış durumdayım sonucunu hep birlikte göreceğiz gibi. ha bu arada herkesin uğursuz olduğuna inandığı bi numarayı çok severim. ve bugün günlerden 13 ü.

' back to december '

1 yorum:

  1. Şifreni bir yere yazsana :D oh negüzel hayatın tıkırında gidiyor sevindim :D


    ztk3.com - Blogum

    YanıtlaSil